Ar išties “fiktyvios” Facebook grupės yra fiktyvios?
Šiandien Delfi publikuoja reklaminį rašinį apie “fiktyvias” Facebook grupes. Cituojamasis teisus sakydamas, kad “beveik niekas neskaito taisyklių, ir nepasidomi, kas yra grupės autoriai, ir kokie jos tikrieji tikslai”. Bet konceptualiai nenoriu sutikti, kad jos “fiktyvios”. Pagal šią logiką - kažkas lyg ir yra nusprendęs, kas yra tos grupės. Bet ar išties galima jas apibrėžti, kaip oficialių organizacijų, prekės ženklų buriamas grupes? Nemanau. Grupė yra tai, kas buria.
Vienam projektui analizavome Facebok grupių sąrašą. Gausiausios, pagal tokią logiką, visos yra “fiktyvios”:
- Nemokami marškinėliai (daugiau nei 100 000 narių);
- Laimėk kelionę į JAV - 2 savaitės x 2 asmenys vasarą. Data derinama!!! (beveik 80 000 narių);
- Laimėk kelionę į Egiptą 2 asmenims (72 000 narių);
- Nemokamas savaitgalis Jungtinėje Karalystėje (58 000 narių);
- Noriu nemokamo pakvietimo (45000 narių);
- ir t.t.
Kuo jos fiktyvios? Krūvos narių. Fanų puslapių topuose irgi panašių grupių gausa.
Žemiau kelių su Facebook kaip marketingo priemone dirbančių specialistų komentarai, pateikti specialiai Medianai: Read more…